Hvis det handlede om at have den fedest designede trøje ville denne ‘Hvid Paris Saint-Germain 3. Trøje 2019’ være en af finalisterne i årets Champions League.
Det er nemlig denne nye trøje stjernerne fra Paris Saint-Germain stiller op i, når Europa skal erobres. Med stjerner som Kylian Mbappé, Neymar Jr, Verratti og Edison Cavani på holdet vil presset være maksimalt. Både på modstanderne, men også på Paris spilerne som om nogen kan mærke presset fra egne fans og klubledelse.
Denne nye 3. trøje er brandet med det gamle Nike logo, vi kender fra 90’erne, og ikke med f.eks. Jordan logoet som vi så på Udebanetrøjerne. Det samme gør sig gældene for andre store klubber der er sponsoreret af Nike. Således stiller både FC Barcelona, Tottenham, Chelsea FC og FC Inter op med denne branding.
Fodboldtrøjer er blevet fashion
Det er meget tydeligt at fodboldtrøjer er gået hen og blevet et modefænomen. Hvor mange fodboldfans gik hen og købte den nye Nicklas Bendtner FC København Fodboldtrøje fordi de er vilde med ham som fodboldspiller er det anderledes med f.eks. disse trøjer.
De er ganske enkelt gået hen og blevet et modefænomen.