Når Rasmus Falk iklæder sig den nye F.C. København Hjemmebanetrøje 2021 er det med et eneste mål for øje. Nemlig det der vel altid er målsætningen i København; at vinde alle fodboldkampe. Sammen med holdkammeraterne skal de følge op på en skuffende 2020/21 sæson, der dog sluttede med pil op og en godkendt afslutning i mesterskabs-slutspillet.
Den nye F.C. København Hjemmebanetrøje 2021 er som traditionen byder det naturligvis hvid, men der er også en del store ændringer i forhold til trøjerne de sidste mange år. I år finder vi nemlig ikke det ikoniske Carlsberg logo på maven af trøjen, men derimod den nye storsponsor Unibet. Dette har været til stor diskussion blandt FCK fans i hele landet og meningerne om dette skifte er mange. Unibet har tilpasset deres normalt grønne logo til trøjen, og holder det på hjemmebanetrøjen i blåt.
Carlsberg slipper dog ikke FC København helt og du finder deres logo på ærmet. Som noget nyt har Superligaklubberne nu fået lov til at tilføje et ekstra logo på ærmet, og det benytter Carlsberg sig altså af nu.
Trøjen er som nævnt helt hvis, men med tydelige blå Adidas striber der løber fra armhulen og ned langs siden af trøjen.
Som vi har set det på de seneste par udgaver af FC København fodboldtrøjerne finder du Københavns byvåben i nakken. En rigtig fin detalje.